Адреса: 03061, Київ-061
вул. Миколи Шепелєва, 3-а
Телефон/факс: (044) 455-05-75
Email: info@usg.org.ua

20.07.2020. “Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби”

Повернутися
Українська школа урядування-photo57-photo

Загальна професійна (сертифікатна) програма

Опис програми:

Мета програми: підвищення спроможності державних службовців щодо застосування такого інструменту як діалог та можливостями його застосування для підвищення  власної ефективності публічних службовців, а також застосування базових інструментів та технік управління конфліктами, фасилітації та медіації, зокрема, сформувати в учасників розуміння можливостей їх застосування як всередині певної організації, так і з зовнішніми групами зацікавлених осіб (стейкхолдерами)

Форма навчання: Змішана

Обсяг програми: 2 кредити ЄКТС.

Програма дистанційного курсу – 4 тижні;

Учасникам навчання, які пройшли дистанційний курс, буде надіслано посилання для проходження очної сесії. Очна частина  навчання  буде проходити у формі  вебінарів протягом  5 днів, по  3 години на день, у першу або другу половину дня відповідно  до графіка.

Професійні компетентності: ведення ділових переговорів; обґрунтування власної позиції; ведення діалогу; управління конфліктами.

Структура онлайн програми:

Модуль 1. Основи побудови діалогу на публічній службі.

Тема 1.1. Комунікативні навички публічного службовця для побудови діалогу.

Тема 1.2. Визначення діалогу, принципи діалогу.

Тема 1.3. Діалог для потреб публічної служби.

Тема 1.4. Діалог у командній взаємодії на публічній службі.

Тема 1.5. Інклюзивний аспект в побудові діалогу.

Тема 1.6. Ґендерний аспект в побудові діалогу.

Модуль 2. Інструменти роботи із конфліктами на публічній службі.

Тема 2.1. Поняття конфлікту, класифікація конфліктів.

Тема 2.2. Конфлікт-аналіз. Аналіз стейкхолдерів.

Тема 2.3. Конфлікт-менеджмент для потреб публічної служби.

Тема 2.4. Комунікаційні навички в конфлікті.

Тема 2.5. Межі можливостей публічних службовців і залучення третьої сторони.

Модуль 3. Інструменти медіації та діалогу для ефективної взаємодії всередині публічної служби.

Тема 3.1. Типи нарад. Техніки та інструменти для проведення ефективних нарад на публічній службі.

Тема 3.2. Фасилітація та модерація для потреб публічної служби.

Тема 3.3. Зворотний зв’язок при роботі з колегами.

Тема 3.4. Переговори для потреб публічної служби.

Тема 3.5. Медіація та медіаційні навички для потреб публічної служби.

Модуль 4. Використання діалогових підходів у публічних громадських обговореннях.

Тема 4.1. Залучення учасників до прийняття рішень.

Тема 4.2. Види діалогу. Функціональні ролі в діалозі.

Тема 4.3. Лайфхаки діалогу – від чого залежить успіх заходу.

Тема 4.4. Контрольний список для діалогу.

Тема 4.5. Комунікативні навички публічного службовця в публічних громадських обговореннях.

Модуль 5. Організаційно-діяльнісна гра «Навички медіації та діалогу для потреб публічної служби»

Тема 5.1. Самопрезентація та командоутворення

Тема 5.2. Медіація та діалог в роботі публічних службовців

Тема 5.3. «Мапа конфлікту»

Тема 5.4. Інструменти ефективного діалогу

Тема 5.5. Багаторівневі переговори

Очікувані результати програми:

у результаті участі у навчанні  слухачі повинні знати:

-теорії конфліктів та медіації;

– класифікації конфліктів та різні способи аналізу конфлікту;

– інструменти роботи із конфліктами на публічній службі;

-інструменти медіації та діалогу для ефективної взаємодії всередині публічної служби;

– інклюзивні та гендерні аспекти в побудові діалогу;

– принципи побудови діалогу в публічних громадських обговореннях

визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

за результатами навчання слухачі повинні демонструвати уміння:

– розвинути здатність чути та сприймати думки та погляди інших учасників діалогу;

– бути спрямованими на відкрите прийняття рішення, яке є найбільш прийнятним для усіх учасників діалогу, зокрема, враховує озвучені ними інтереси та потреби;

– орієнтуватися на представлення різних поглядів та думок на предмет обговорення;

– бути здатним брати відповідальність за керування процесом діалогу;

– готувати взаємовигідні варіанти співпраці/вирішення питання;

– орієнтуватись на припинення конфліктної ситуації, обирати оптимальні стратегії розв’язання конфлікту;

– бути спрямованою на досягнення спільних цілей та врахування інтересів усіх учасників, об’єктивне обговорення проблемних питань;

– керувати своїми емоціями, розуміти емоції учасників;

– орієнтуватись на запобігання конфліктних ситуацій

– вміти активно слухати;

– вміти працювати із запитаннями;

– вміти застосовувати перефраз, рефремінг, резюмування

Програму розроблено у співпраці з Координатором проектів ОБСЄ в Україні у рамках проекту «Діалог заради реформ і суспільного єднання в Україні» за фінансової підтримки Уряду Болгарії, Міністерства міжнародних справ Канади, Урядів Литви, Ліхтенштейна, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Сполученого Королівства Великої Британії і Північної Ірландії, Сполучених Штатів Америки, Японії».

Реєстрація на 20.07.2020

Деталі
Найближча дата: 20 Липня 2020 - 16 Серпня 2020
Тривалість: 28 днів
Кінцева дата подання: 17 Липня 2020
Організатор
Заступник директора - керівник Тренінгового центру

Схожі новини\анонси