Адреса: 03061, Київ-061
вул. Миколи Шепелєва, 3-а
Телефон/факс: (044) 455-05-72, (044) 455-05-75
Email: info@usg.org.ua

Загальні короткострокові програми

Повернутися

Ефективне використання відкритих даних публічними службовцями у своїй діяльності

Тривалість:
навчання дистанційно в асинхронному режимі до двох тижнів; один день очно (або один день дистанційно в режимі реального часу)
Обсяг програми:
0,67 кредиту ЄКТС
Вартість програми:
______ грн. Для державних службовців та посадових осіб ОМС- безкоштовно
Місце проведення:
м Київ, вул. Шепелєва 3-а (Тренінговий центр УШУ)
Форма навчання:
змішана (дистанційно-очна) / або дистанційна
Дати початку:
22 Лютого 2021
9 Березня 2021
22 Березня 2021
5 Квітня 2021
19 Квітня 2021
Керівник програми:
Відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування
+38 (098) 350-33-23,
+38 (093) 364-50-17
e-mail: trening-centr@usg.org.ua

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

Підвищення рівня професійної компетентності публічних службовців щодо пошуку та аналізу публічної інформації для ефективного виконання функціональних обов’язків із дотриманням норм Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

  • робота з інформацією;
  • комунікація та взаємодія.

Структура програми:

  • Тема 1. Відкриті дані для урядування.
  • Тема 2. Доступ до публічної інформації.
  • Тема 3. Що таке публічна інформація у формі відкритих даних, правове регулювання.
  • Тема 4. Способи доступу і використання інформації. .
  • Тема 5. Як використовувати інформацію для ефективного виконання посадових обов’язків.
  • Тема 6. Аналіз інформації з відкритих реєстрів.
  • Тема 7. Як перевірити кандидатів на посади публічної служби.
  • Тема 8. Як виявити потенційний конфлікт інтересів у посадових осіб (і запобігти у такий спосіб корупційним правопорушенням).

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

  1. Наявність відеокарти та камери.
  2. Наявність мікрофону.
  3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Пройти реєстрацію на Порталі управління знаннями. Після підтвердження заявки щодо участі у навчальному заході, Вам на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист з посиланням на Google анкету УШУ, яку необхідно обов’язково заповнити, що є остаточним етапом Вашої реєстрації на навчанні.

Звертаємо вашу увагу, що реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.

 Дистанційний асинхронний етап навчання представлений платформою «Дія. Цифрова освіта»:

Курс «Відкриті дані для державних службовців» https://osvita.diia.gov.ua/courses/open-data

Курс «Доступ до публічної інформації» https://osvita.diia.gov.ua/courses/access-to-public-information

Передумовою допуску до участі у наступному синхронному етапі навчання та отримання доступу до вебкабінету необхідно отримати та надіслати УШУ електронний сертифікат про проходження дистанційної частини курсу.

Реєстрація

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

для державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

ЗНАННЯ:

  • сутності і правового регулювання публічної інформації у формі відкритих даних;
  • способів доступу та використання публічної інформації;
  • технологій аналізу та моніторингу інформації з відкритих реєстрів;
  • особливостей використання публічної інформації для ефективної роботи на посаді публічного службовця;
  • рекомендацій щодо використання публічної інформації для перевірки кандидатів на посади публічної служби.

УМІННЯ:

  • застосовувати законодавство щодо порядку отримання інформації;
  • використовувати публічну інформацію для ефективного виконання посадових обов’язків;
  • застосовувати правові методи попередження та припинення порушень законодавства про отримання та передачу інформації;
  • виявляти потенційний конфлікт інтересів та запобігати йому;
  • розрізняти публічну інформацію за категоріями (відкрита, інформація з обмеженим доступом: службова, конфіденційна, таємна).

НАВИЧКИ:

  • ефективної роботи з інформацією (аналізу, створення, узагальнення, презентування);
  • ефективної комунікації в онлайн режимі.