Адреса: *********
**********************
Телефон/факс: (044) 455-05-72, (044) 455-05-75
Email: info@usg.org.ua

Загальні короткострокові програми

Повернутися

Інтеграція ґендерного підходу в процеси прийняття рішень

Тривалість:
протягом п’яти місяців з інтервалом у два тижні
Обсяг програми:
1 кредит ЄКТС
Вартість програми:
______ грн. Для державних службовців та посадових осіб ОМС - безкоштовно
Місце проведення:
м Київ, вул. Шепелєва 3-а (Центр професійного розвитку публічних службовців УШУ)
Форма навчання:
дистанційна
Дати початку:
Керівник програми:
Відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування Центру професійного розвитку публічних службовців
тел. +38 (098) 350-33-23, +38 (093) 364-50-17, 044-223-49-26, 044-223-49-27, 044-455-05-73; електронна адреса: trening-centr@usg.org.ua

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

Підвищення рівня спроможності працівників та працівниць державних органів формувати та реалізовувати ґендерну політику, організовувати заходи, спрямовані на інтеграцію принципів прав людини, недискримінації та ґендерної рівності у роботу державного органу та врахування ґендерного підходу при розробці, прийнятті, реалізації та оцінці рішень

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

– професійні знання у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків

ЗМІСТ ПРОГРАМИ:

  • Тема 1. Державна ґендерної політика. Національний механізми реалізації державної ґендерної політики: роль та можливості секторальних робочих груп
  • Тема 2. Міжнародні стандарти ґендерної рівності. Теорія змін для досягнення ґендерної рівності
  • Тема 3. Ґендерні розриви. Використання ґендерно-дезагрегованих даних та ґендерної статистики при формуванні стратегій, політики і програм
  • Тема 4. Теорія і практика ґендерного підходу. Кращі практики інтеграції ґендерного підходу
  • Тема 5. Ґендерний аналіз
  • Тема 6. Ґендерний аналіз для формування ґендерно чутливих пропозицій/документів секторальних робочих груп
  • Тема 7. Проведення оцінки ґендерного впливу
  • Тема 8. Ґендерно орієнтоване бюджетування
  • Тема 9. Практичне застосування методики інтеграції ґендерно орієнтованого підходу у бюджетний процес в Україні
  • Тема 10. Практикум. Застосування ґендерного підходу у роботі секторальних робочих груп

Для успішного проходження навчання Вам необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями. Далі, Вам на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист з посиланням на Google анкету УШУ, яку необхідно обов’язково заповнити, що є остаточним етапом Вашої реєстрації на навчання.  

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. У разі не заповнення Google анкети протягом двох діб заявка буде відхилена провайдером для надання можливості іншим бажаючим подати заявку на вказану програму. Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання.

Навчання в синхронному режимі (режимі реального часу) – доступ до вебкабінету відео-конференції у ZOOM надається при реєстрації.

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

  1. Наявність відеокарти та камери.
  2. Наявність мікрофону.
  3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

державних службовців категорій «Б» та «В», зокрема фахівців з ґендерних питань секторальних робочих груп

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

ЗНАННЯ:

  • нормативно-правової бази забезпечення реалізації ґендерної політики;
  • державного інституційного механізму забезпечення ґендерної рівності;
  • основні завдання та засади діяльності фахівців з ґендерних питань секторальних робочих груп;
  • впровадження ґендерних підходів у процеси прийняття рішень.

УМІННЯ:

  • інтегрувати питання ґендерної рівності до програм та проєктів міжнародної технічної допомоги;
  • проводити збір та аналіз ґендерно-дезагрегованих даних в програмах та проєктах міжнародної технічної допомоги;
  • виявляти ґендерні розриви у відповідній сфері політики та пропонувати її перегляд у випадку, якщо вона є ґендерно сліпою або ґендерно нейтральною;
  • застосовувати методику ґендерно орієнтованого підходу у бюджетному процесі;
  • здійснювати моніторинг планів, результатів та заходів секторальних робочих груп із точки зору ґендерної рівності (за ґендерними показниками).

НАВИЧКИ:

  • застосування ґендерного підходу у процесах управління та прийняття рішень із передбаченням відповідного бюджетування та подальшим моніторингом результатів впровадження принципів ґендерної рівності;
  • застосування норм чинного законодавства у сфері забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків у практичній діяльності фахівців/-чинь з ґендерних питань.