Адреса: 03061, Київ-061
вул. Миколи Шепелєва, 3-а
Телефон/факс: (044) 455-05-72, (044) 455-05-75
Email: info@usg.org.ua

Загальні короткострокові програми

Повернутися

Конфлікти, стреси, маніпулювання в службовій діяльності

Тривалість:
Два дні
Обсяг програми:
0,6 кредиту ЄКТС
Вартість програми:
______ грн. Для державних службовців та посадових осіб ОМС- безкоштовно
Місце проведення:
м Київ, вул. Шепелєва 3-а (Тренінговий центр УШУ)
Форма навчання:
Очна (денна)
Дати початку:
24 Лютого 2021
23 Березня 2021
29 Квітня 2021
18 Травня 2021
10 Червня 2021
Керівник програми:
Тренінговий центр
Контакти:
Відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування
+38 (098) 350-33-23,
+38 (093) 364-50-17
e-mail: trening-centr@usg.org.ua

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

Розвиток управлінських компетенцій, необхідних для ефективного управління персоналом у повсякденній професійній діяльності, отримання фахівцями державних органів теоретичної бази та оволодіння практичними конфліктологічними навичками щодо розв’язання конфліктів, профілактики їх виникнення, упередження маніпуляцій та ознайомлення їх із методами роботи зі стресами на державній службі

Професійні компетентності, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

  • особистісні компетентності;
  • прийняття ефективних рішень;
  • комунікація та взаємодія

ЗМІСТ ПРОГРАМИ:

  • Тема 1.  Поняття «управлінська діяльність», функції управління, готовність особистості до управлінської діяльності
  • Тема 2.  Поняття конфлікту в професійній діяльності. Особливості організаційних конфліктів на державній службі
  • Тема 3 Діагностика стратегії поведінки в конфлікті. Стратегії поведінки керівника під час організаційних конфліктів на державній службі
  • Тема 4.  Поняття маніпуляцій та їх види. Ознаки та психологічні особливості маніпулятивних технологій і протистояння маніпулятивному впливу
  • Тема 5. Професійний стрес. Техніки подолання стресів у професійній діяльності фахівців на державній службі
  • Тема 6. Умови і способи прогнозування, профілактики, попередження стресів на державній службі

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

Державних службовців категорій «Б» та «В», посадові особи місцевого самоврядування

 РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

Знання:

  • загальних засад урегулювання конфлікту інтересів на публічній службі;
  • теоретичної бази конфліктології, методів розв’язання конфліктів та методів роботи із стресами в професійній діяльності

Уміння:

  • застосовувати різні стратегії вирішення конфліктних ситуацій;
  • використовувати практичні навички профілактики та попередження виникнення конфліктів у повсякденній професійній діяльності;
  • використовувати різноманітні методи роботи зі стресами

Навички:

  • розв’язання конфліктних ситуацій у повсякденній професійній діяльності;
  • застосування техніки упередження маніпуляцій у професійній діяльності;
  • створення доброзичливої робочої атмосфери у колективі