Адреса: *********
**********************
Телефон/факс: (044) 455-05-72, (044) 455-05-75
Email: info@usg.org.ua

Загальні короткострокові програми

Повернутися

Культура державної служби

Тривалість:
до двох тижнів навчання дистанційно в асинхронному режимі та один день дистанційно в режимі реального часу
Обсяг програми:
0,6 кредиту ЄКТС
Вартість програми:
для державних службовців та посадових осіб ОМС - безкоштовно
Місце проведення:
м. Київ, вул. Шепелєва 3-а (Тренінговий центр УШУ)
Форма навчання:
дистанційна
Дати початку:
Керівник програми:
Відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування Тренінгового центру УШУ
тел. +38 (098) 350-33-23,
+38 (093) 364-50-17,
044-223-49-26,
044-223-49-27,
044-455-05-73
електронна адреса: trening-centr@usg.org.ua

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

Підвищення рівня професійної компетентності підрозділів управління персоналом, інших структурних підрозділів в організації ефективної системи менеджменту персоналу в державному органі / органі місцевого самоврядування.

Перелік професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

  • управління організацією роботи та персоналом;
  • комунікація та взаємодія;
  • управління конфліктами;
  • здатність працювати в команді;
  • прийняття ефективних рішень;
  • впровадження і прийняття змін.

ЗМІСТ ПРОГРАМИ:

  • Тема 1. Формування сприятливої організаційної культури в органі публічної влади
  • Тема 2. Підготовка HR-стратегії
  • Тема 3. Збереження доброзичливої робочої атмосфери. Управління конфліктами
  • Тема 4. Діагностика конфлікту в органі публічної влади
  • Тема 5. Техніки та інструменти для управління конфліктом на публічній службі

Пертнерами програми виступили Координатор проектів ОБСЄ в Україні у рамках проєкту «Сприяння діалогу щодо реформ в Україні», а також Швейцарсько-український проєкт «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO.

Для успішного проходження навчання Вам  необхідно:

Подати заявку на Порталі управління знаннями. Далі, Вам на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист з посиланням на Google анкету УШУ, яку необхідно обов’язково заповнити, що є остаточним етапом Вашої реєстрації на навчання.  

Звертаємо Вашу увагу, що Портал управління знаннями приймає заявки в обмеженій кількості в залежності від наявності вільних місць. У разі не заповнення Google анкети протягом двох діб заявка буде відхилена провайдером для надання можливості іншим бажаючим подати заявку на вказану програму. Реєстрація на програму закінчується за 2 (два) робочих дні до дати початку навчання. 

Дистанційний асинхронний етап навчання (теми 1 – 4)  представлений платформою MOODLE USG https://moodle.usg.org.ua/enrol/index.php?id=78

Для допуску до участі у наступному етапі навчання та отримання доступу до вебкабінету необхідно отримати та надіслати УШУ електронний сертифікат про проходження дистанційної частини курсу не пізніше ніж за 2 (два) робочих дні до завершення етапу навчання в асинхронному режимі.

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

  1. Наявність відеокарти та камери.
  2. Наявність мікрофону.
  3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

державних службовців категорії «Б» та «В», посадових осіб місцевого самоврядування

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

Знання:

  • етапів розробки Стратегії розвитку персоналу в державному органі;
  • поняття організаційної культури, HR-брендингу;
  • сутності теорії конфліктів та медіації;
  • особливостей застосування інструментів управління персоналом;
  • динаміки та розвитку конфлікту (як розвивається конфлікт та які можливості впливу);
  • підходів та можливостей наслідків втручання в конфлікт.

Уміння:

  • організовувати та проводити стратегічні сесії;
  • знаходити та аналізувати інформацію, визначати пріоритети;
  • визначати Стратегію розвитку персоналу в державному органі; 
  • аналізувати конфліктну ситуацію в різний спосіб;
  • використовувати різні стратегії вирішення конфліктних ситуацій.

Навички:

  • розв’язання конфліктних ситуацій у повсякденній професійній діяльності;
  • застосування техніки інструментів управління персоналом;
  • створення доброзичливої робочої атмосфери у колективі.