Адреса: 03061, Київ-061
вул. Миколи Шепелєва, 3-а
Телефон/факс: (044) 455-05-75
Email: info@usg.org.ua

Загальні короткострокові програми

Повернутися

Стратегічні комунікації (очна)

Тривалість:
немає даних
Обсяг програми:
0,67 кредиту ЄКТС
Вартість програми:
______ грн. Для державних службовців та посадових осіб ОМС- безкоштовно
Місце проведення:
м Київ, вул. Шепелєва 3-а (Тренінговий центр УШУ)
Форма навчання:
очна
Дати початку:
1 Червня 2020
Керівник програми:
Шапошнікова Анна Сергіївна
Відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування» 098 350 33 23, 093 159 87 81

ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:

підвищення рівня спроможності учасників планувати та організовувати процес внутрішньої та зовнішньої комунікації із цільовими групами у відповідності до стратегічних планів діяльності ЦОВВ.

 ЗМІСТ ПРОГРАМИ:

  • Стратегічні комунікації в державному управлінні.
  • Методи аналізу ключових цільових груп та інформаційних каналів зв’язку.
  • Методи стратегічного планування: місія, цілі та завдання діяльності.
  • Моделі організації  масової комунікації в державному управлінні.
  • Моніторинг та оцінка ефективності стратегічних комунікацій.

РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ:

державних службовців категорії «Б»

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ)

ЗНАННЯ:

  • суспільно-політичних та управлінських передумов розвитку стратегічних комунікацій, як предмету пізнання;
  •  нормативно-правових засад організації стратегічних комунікацій на державній службі;
  •  механізмів визначення стратегічних цілей та завдань діяльності ЦОВВ та МОВВ;
  •  технологій та підходів до розроблення моделі стратегічних комунікацій та  комунікаційної стратегії ЦОВВ та МОВВ

УМІННЯ:

  •  аналізувати потреби цільових груп та враховувати їх при формулюванні стратегічних цілей діяльності ЦОВВ;
  •  формулювати стратегічні цілі та визначати шляхи та засоби їх реалізації;
  •  оцінювати ефективність та прогнозувати наслідки інформаційного впливу на цільові групи;
  •  організовувати співпрацю задля досягнення стратегічних цілей та завдань комунікаційної стратегії

 НАВИЧКИ:

  • застосування комунікативних умінь для формулювання ключових повідомлень;
  •  обґрунтування ефективності моделі стратегічних комунікацій відповідно до вимог сучасних моделей моніторингу якості;
  •  організації командної взаємодії та співпраці у реалізації завдань комунікаційної стратегії ЦОВВ.
Заступник директора - керівник Тренінгового центру