_«Інноваційні технології управління персоналом»

_«Інноваційні технології управління персоналом»

_«Інноваційні технології управління персоналом»

Програма вебінарів

В сучасних умовах діяльності державної служби ефективна організація менеджменту персоналу в незвичних, радикально нових умовах карантинних заходів набуває ще більшого значення. Здатність держслужбовця використовувати інноваційні технології управління персоналом стає важливою складовою професійної компетентності.

Метою програми є розширення професійної компетентності керівників підрозділів управління персоналом, керівників інших структурних підрозділів в організації ефективної системи менеджменту персоналу в державному органі / органі місцевого самоврядування в умовах змін, криз, невизначеностей.

Програму вебінарів розроблено за загальною короткостроковою програмою «Інноваційні технології управління персоналом» з метою продовження професійного навчання в умовах карантинних заходів. Програма призначена для державних службовців категорії «Б»: керівників служб управління персоналом, керівників інших структурних підрозділів державних органів, посадових осіб місцевого самоврядування.

Під час вебінару будуть розглядатися питання:

  • Стратегічні аспекти управління персоналом в умовах невизначеності
  • Планування роботи колективу та постановка завдань в умовах змін, криз, невизначеностей.
  • Контроль за виконанням завдань та оцінювання результатів у форматі віддаленої роботи
  • Особливості мотивації та стимулювання персоналу в режимі виконання професійної діяльності онлайн
  • Підтримка соціально-психологічного клімату та залученості персоналу під час кризи та в умовах віддаленої роботи.

Навчання передбачає активні, пасивні та інтерактивні методи взаємодії, такі як інтерактивна лекція, модерована дискусія, практичні завдання, кейсові методики, обговорення проблемних питань.

Зважаючи на реалізацію програми у форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

  1. Наявність відеокарти та відеокамери.
  2. Наявність мікрофону.
  3. Наявність інтернет-зв’язку зі швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

Програма складається із 5 онлайн сесій та передбачає виконання самостійних завдань.

Тривалість програми:  (0,47 кредиту ЄКТС)

Спікери програми:

Галина Нестеренко: д-р філос. наук, профессор, тренер.
Анжела Романюк: HR-директор «Jasmine Lingerie», бізнес-тренер, коуч
Надія Семчук: канд. філос. наук, доцент, тренер.
Олена Юзькова: генеральний директор центру «Епоха інтернаціональної освіти», бізнес-тренер, коуч

Реєстрація відбувається на сайті Української школи урядування та на Порталі управління знаннями. Після реєстрації, вам буде надіслано на вказану пошту лист з підтвердженням про реєстрацію та посилання на вебінар.

Контактна особа від Української школи урядування – відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування УШУ, провідний фахівець Микита Деулін. тел. +38 (066) 053-25-75, +38 (098) 350-33-23, електронна адреса: trening-centr@usg.org.ua

Програма розрахована на 5 сесій


Початок вебінарів о 14.00-16.00 (тривалість вебінару в день - 2 години):
1-а сесія - 01.06.2020 року
2-а сесія - 03.06.2020 року
3-я сесія - 05.06.2020 року
4-а сесія - 10.06.2020 року
5-а сесія - 12.06.2020 року
Реєстрація

Початок вебінарів о 14.00-16.00 (тривалість вебінару в день - 2 години):
1-а сесія - 02.06.2020 року
2-а сесія - 04.06.2020 року
3-я сесія - 09.06.2020 року
4-а сесія - 11.06.2020 року
5-а сесія - 15.06.2020 року
Реєстрація-2

Leave a Reply

Close