“Тайм-менеджмент”

“Тайм-менеджмент”

“Тайм-менеджмент”

Програма вебінарів

В сучасних умовах діяльності державної служби важливо вміти вибудувати процес дистанційної роботи з урахуванням актуальних технік та інструментів, що дозволяють державним службовцям ефективно виконувати свої обов'язки та підтримувати себе в складний час. У програмі вебінару запропоновані інструменти планування, визначення пріоритетів, оцінювання і фіксації результатів діяльності, саморегуляції, що допомагають підтримувати емоційно-психологічний стан і ефективну працездатність.

Метою програми є актуалізація і поглиблення знань, щодо інструментів тайм-менеджменту, що допоможуть підвищити індивідуальну ефективність в умовах віддаленої роботи.

Онлайн програму вебінарів розроблено за загальною короткостроковою програмою «Тайм-менеджмент» з метою продовження професійного навчання в умовах карантинних заходів. Програма призначена для державних службовців категорії “Б”, посадових особи місцевого самоврядування.

Програма складається із 5 онлайн сесій та передбачає виконання самостійних завдань:

Сесія 1. “Час як ресурс: індивідуальні особливості тайм-менеджменту”
Сесія 2. “Правила цілепокладання та формулювання завдань”
Сесія 3. “Інструменти планування діяльності в умовах змін та невизначеності”
Сесія 4. “Інструменти оцінювання та фіксації результатів діяльності"
Сесія 5. “Дефіцит робочого часу, як чинник емоційного вигорання.”

Під час вебінарів будуть розглядатися питання:

  • Планування часу в умовах змін
  • Інструменти планування та постановки завдань
  • Принципи визначення пріоритетів
  • Інструменти оцінювання та фіксації результатів діяльності
  • Техніки розвитку стресостійкості та самомотивації

Учасники зможуть зафіксувати відмінності умов роботи  (штатна діяльність та віддалена робота) та фактори, що можуть негативно впливати на організацію дистанційної роботи, індивідуальні фактори дезорганізації в умовах віддаленої роботи, інструменти планування, визначення пріоритетів, оцінювання і фіксації результатів діяльності, інструменти саморегуляції, що допомагають підтримувати емоційно-психологічний стан і ефективну працездатність.

Навчання передбачає активні, пасивні та інтерактивні методи взаємодії, такі як інтерактивна лекція, модерована дискусія, практичні завдання, відповіді на проблемні питань.

Зважаючи на реалізацію програми в форматі вебінару, навчальне місце учасника програми має відповідати таким технічним вимогам:

  1. Наявність відео карти та камери.
  2. Наявність мікрофону.
  3. Наявність інтернет зв’язку із швидкістю не менше ніж 20 Мбіт/с.

Тривалість програм: 0.47 кредиту ЄКТС

Програма розрахована на 5 сесій:

1-а сесія - 02.06.2020 року
2-а сесія - 04.06.2020 року
3-я сесія - 09.06.2020 року
4-а сесія - 11.06.2020 року
5-а сесія - 15.06.2020 року

Початок вебінару о 10.00-12.00
(тривалість вебінару в день - 2 години.)

Спікери програми:

Ксенія Тімофєєва: психолог, бізнес-тренер, ментор.
Інна Томаржевська: доцент, кандидат психологічних наук.
Олександр Вієцький: бізнес-тренер, фасилітатор діалогу.
Олена Ковальчук: організаційний психолог, HR-консультант, бізнес-тренер, коуч.
Анна Шапошнікова: психолог, коуч, бізнес-тренер.

Реєстрація відбувається на сайті Української школи урядування та на Порталі управління знаннями. Після реєстрації, вам буде надіслано на вказану пошту лист з підтвердженням про реєстрацію та посилання на вебінар.

Контактна особа від Української школи урядування – відділ взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування УШУ, провідний фахівець Леся Пюре. тел. +38-093-159-87-81, електронна адреса: trening-centr@usg.org.ua

Реєстрація

Leave a Reply

Close