Адреса: 03061, Київ-061
вул. Миколи Шепелєва, 3-а
Телефон/факс: (044) 455-05-72, (044) 455-05-75
Email: info@usg.org.ua

ВИСОКА ОЦІНКА ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧАМИ УШУ В 2020 РОЦІ

Повернутися
18.02 2021

Українською школою урядування, відповідно до пріоритетних напрямів (тем) щодо підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами, затвердженими Національним агентством України з питань державної служби, було актуалізовано зміст діючих та розроблено нові навчальні програми. Загалом у 2020 році було розроблено та реалізовано 90 нових програм підвищення кваліфікації, зокрема загальні й спеціальні (короткострокові та професійні), а це на 11 % більше, ніж у 2019 році (80 програм).

У співпраці з українськими та зарубіжними партнерами, фахівцями-експертами упродовж 2020 року було реалізовано19 програм підвищення кваліфікації. Зокрема, з представниками Програми Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні», Програми розвитку ООН в Україні у рамках реалізації проєкту «Онлайн-освіта задля сталого розвитку», Проєкту «Експертна підтримка врядування та економічного розвитку» (EDGE) та Проєкту ООН Жінки «Ґендерна рівність в центрі реформ, миру та безпеки» у співпраці з Центром адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, швейцарсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні» (DESPRO) у співпраці з Генеральним департаментом з питань управління персоналом на державній службі та в органах місцевого самоврядування НАДС, координатора проектів ОБСЄ в Україні у рамках проєкту «Сприяння діалогу щодо реформ в Україні», Представництва Фонду Ганса Зайделя в Україні, Освітнього Хабу міста Києва. В умовах викликів сучасності, більшість програм переорієнтовано на сучасний формат змішаного навчання, за результатами якого було проведено анкетування слухачів щодо якості організації навчального процесу та змісту програми підвищення кваліфікації. Слід відзначити, що більшість респондентів має стаж державної служби понад 9 років – 61,7% (7 338 ос.).

Загальну характеристику результатів моніторингу якості навчання: в анкетуванні взяли участь близько 12000 учасників професійного навчання, за категоріями посад в органах державної влади розподілилися таким чином: категорії «А» – 0,5% (59 осіб), категорії «Б» – 23,5% (2 791 осіб), категорії «В» – 75,0% (8 914 осіб), інших категорій – 1,0% (129).

Очікування від навчання виправдалися значною мірою для 11 615 респондентів (97,7%), меншою мірою – для 235 (2,1%). Тих, очікування чиї не виправдалися абсолютно, – 25 (0,2%).
Переважна більшість учасників вважає, що отримані під час навчання інформація, знання, навички були корисними для їх професійної діяльності. 11 356 ос. (95,5%) – визнали їх достатньо корисними; мало корисними визначили для себе інформацію і знання 54 ос. (0,5%) і 17 ос. (0,1%) зазначили, що навчання не було для них некорисним.

Більшість опитаних – 11 201 учасник (94,2%) – зазначили, що після проходження навчання рівень їх обізнаності з теми навчання значно підвищився (бали «4» і «3» поставили 7 978 (67,1%) і 3223 (27,1%) відповідно). 692 учасники (5,8%) не відчули значних змін («2» – «0» балів).

За результатами опитування близько 90 % респондентів планують використати інформацію у своїй службовій діяльності.

На високому рівні також оцінено роботу тренерів, зокрема щодо викладання, професійної майстерності, подачі матеріалу, методів роботи, атмосфери під час заняття тощо. Результати анкетування свідчать, що понад 80 % учасників навчання задоволені роботою тренерсько-викладацької команди УШУ.

Схожі новини\анонси